گروه عمومی وبلاگ نویسان مهدی بلاگ



 

 مدیرهای گروه

 اعضای گروه
سرگردان گفته :
اللهم العجل لولیک الفرج
پنج شنبه هفتم بهمن 1400 ساعت 10:31
  سرگردان این را می پسندد.
جوهری گفته :
زندگی کن به سبکی که محبوبت،
امام زمانت می پسندد …
سبک زندگی منتظرانه
بهترین هدیه ی الهیست
پس زندگی را زندگی کن به سبک منتظرانه…
با قوانین، مسئولیت ها و نقش های منتظرانه … !!!
سبک زندگی شما
حال و آینده تان را می سازد
پس زندگی کن به شیوه ی امام زمانی …
تا حال و آینده ای خوب
در پرتو الطاف و عنایات پدرانه ی امام زمانت
داشته باشی ...
سه شنبه پنجم بهمن 1400 ساعت 10:22
 
ضیاءتبار گفته :
کلام مقام معظم رهبری دامت توفیقاته

اگر می‌خواهی از سیم خاردار رد بشی، اول باید از سیم خاردار نفست عبور کنی



‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دوشنبه یازدهم اسفند 1399 ساعت 17:22
 
پورشفیع گفته :
پیامبر (ص) را بهتر بشناسیم- #پیامبر- رحمت ما امت رسول الله هستیم ! پیامبر صلوات الله علیه جهانی است. زیرا او از طریق نامه نگاری تمام سران کشورها را به دین اسلام دعوت کرد و دعوت پیامبر به معنای نسخ آن ادیان و لزوم پیروی همگان از دین اسلام است. وَمَا أَرْسَلْنَاكَ إِلَّا كَافَّةً لِلنَّاسِ بَشِيرًا وَنَذِيرًا وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ- و ما تو را جز برای همه مردم نفرستادیم تا (آنها را به پاداشهای الهی) بشارت دهی و (از عذاب او) بترسانی؛ ولی بیشتر مردم نمی‌دانند!(سباء 28) حدیث : أنا رسول من أدرکت حیاً و من یولد بعدی : من پیامبر کسانی ... ادامه مطلب
پنج شنبه پانزدهم آبان 1399 ساعت 13:20
 
پورشفیع گفته :
فرقه‌های صوفیه معاصر به قدری متنوع‌اند که ارائه تعریف یکسانی از آن‌ها غیر ممکن است، اما دارای وجوه عامی نظیر گرایش به فقه‌ستیزی و مرجع‌ستیزی (با وجود تفاوت مراتب در این ویژگی) هستند. حتی فرقه‌هایی مثل ذهبیه و نعمت اللهیه گنابادیه که تقلید از مراجع تقلید را اظهار می کنند نیز، در موارد ِتعارض میان فتوای قُطب (عالی‌ترین شخصیت و مقام فرقه) با مرجعیت، دیدگاه قطب را بر فقیه و مرجع تقلید مقدم می‌دارند. فرقه‌های گنابادیه، ذهبیه، اهل حق و مکتب نسبت به سایر انشعاب‌های صوفیه فعالیت گسترده‌تری دارند. این فرقه‌ها را می‌توان بارویکردهای اجتماعی (مانند خدمات و خیانت‌های فرقه‌های صوفیه ... ادامه مطلب
دوشنبه دوازدهم خرداد 1399 ساعت 11:08
 
رضایی گفته :
الهی و ربی من لی غیرک
دوشنبه هشتم اردیبهشت 1399 ساعت 23:29
 
Zanganeh گفته :
ولادت امام دوازدهم(علیه السلام) چگونه اثبات می‌شود؟  ولادت امام دوازدهم(علیه السلام) از منظر شيعيان آن حضرت امري مسلم به شمار مي‌آيد؛ شهادت شاهداني چون حضرت حكيمه خاتون دختر امام جواد(علیه السلام) گواه اين ادعاست.[1] از آن جا كه ولادت امام دوازدهم(علیه السلام) به صورت پنهاني انجام گرفت بيم آن بود كه شيعيان در شناخت آخرين حجّت پروردگار به اشتباه و گمراهي گرفتار آيند. امام عسكري(علیه السلام) وظيفه داشت تا فرزند خود را به گروهي از بزرگان شيعه و افراد مورد اعتماد معرفي كند تا آنان نيز خبر ولادت او را به ديگر پيروان اهل بيت(علیهم السلام) برسانند و بدين ... ادامه مطلب
پنج شنبه بیست و چهارم بهمن 1398 ساعت 08:00
 
پورشفیع گفته :
من عرف نفسه فقد عرف ربه\" پس کسی که متخلق به اخلاق الھی شود،از حیوانیّت دور شده و انسانی خواهد شد در زمره فرشتگانی که دارای صورتند واز این مقام مقامی برتر نیست مثل حاج قاسم سلیمانی
یکشنبه پانزدهم دی 1398 ساعت 07:53
 
پورشفیع گفته :
من عرف نفسه فقد عرف نفسه\" پس کسی که متخلق به اخلاق الھی شود،از حیوانیّت دور شده و انسانی خواهد شد در زمره فرشتگانی که دارای صورتند واز این مقام مقامی برتر نیست مثل حاج قاسم سلیمانی
یکشنبه پانزدهم دی 1398 ساعت 07:48
 
وبلاگ گفته :
▪️ به سند صحيح از « احمد بن محمد بزنطی » روايت کرده اند که مردی به امام صادق(علیه السلام) عرض کرد : در اين زمان قومی پيدا شده اند که به آنها صوفی می گويند، درباره آنها چه می فرماييد؟ امام (علیه السلام) در پاسخ فرمود : «انهم اعداءُنا فمن مال اليهم فهو منهم و يحشر معهم سيکون اقوام يدّعون حبّنا و يميلون اليهم و يتشبهون بهم و يلقبون انفسهم بلقبهم و يأوّلون اقوالهم ألا فمن مال اليهم فليس منّا و إنّا منهم برآء و من انکرهم و ردّ عليهم کان کمن جاهد الکفار بين يدي رسول الله (صلی ... ادامه مطلب
یکشنبه هشتم دی 1398 ساعت 01:09
 
پورشفیع : اینچنین نیست این گمراه نمی تواند چنین ذکر هایی را داشته باشد . این ذکر ها در بلد الامین از علامه مجلسی است . سند را بررسی نمایید . این گروه گمراه دراویش خودشان را خواسته اند بزرگ نمایی کنند . لعن الله علی قوم الضالین
یکشنبه پانزدهم دی 1398 ساعت 07:47  

وبلاگ : شما که ادعا می‌کنید سند دارد باید آدرس صفحه و متن روایت را بیاورید، چون ما بررسی و تحقیق کامل داشته ایم و اطمینان داریم چنین اذکاری با این ترتیبات در هیچ یک از منابع شیعه و سنی وجود ندارد و این کلام شما ادعای باطلی است، در ضمن کتاب بلد الامین متعلق به کفعمی می‌باشد نه علامه مجلسی!! و اگر منظورتان این بود که کفعمی از علامه مجلسی نقل نموده باید متذکر شوم که کفعمی قبل از علامه مجلسی بوده و نمی‌توانسته از علامه مجلسی نقل کرده باشد!!
سه شنبه بیست و چهارم دی 1398 ساعت 11:20  

بیشتر ..
 وبلاگ نویسان به روز